Ezt a számot hívd, éjjel-nappal elérhető: OTP, Unicredit, K&H és egyéb bankok ügyfélszolgálata

Ha elvesztjük a bankkártyánkat, ellopják, vagy ismeretlen tranzakciót észlelünk rajta, akkor a legtöbb esetben azonnal szükséges kapcsolatba lépnünk bankunk ügyfélszolgálatával a kártya letiltása és a további károk megelőzése érdekében. Cikkünkben összegyűjtöttük a legnagyobb magyarországi bankok 0-24 órában elérhető ügyfélszolgálati telefonszámait és a hozzájuk tartozó tájékoztató honlapokat – leginkább a kártyaletiltással kapcsolatosan. Bank 0-24 ügyfélszolgálat – baj esetén jó tudni!
Mit tegyünk, ha eltűnt a bankkártyánk
Ha eltűnik a pénztárcánk vagy a táskánk, első lépésként érdemes értesíteni a rendőrséget, mivel ők foglalkoznak az ilyen esetek kivizsgálásával. Ugyanakkor a banki intézkedések nem függenek a rendőrségi nyomozástól, így nekünk kell gondoskodnunk arról, hogy a kártyánkkal ne éljenek vissza.
Ha a kártyánk még nem került felhasználásra, de nem találjuk, azonnal értesítsük a bankot, hogy letilthassák. Ha a bejelentést követően mégis illetéktelen tranzakció történik, a bank köteles visszatéríteni az összeget.
Amennyiben már észleltünk jogosulatlan költést, és csak ezután jelezzük a problémát, 15.000 forintig a tulajdonos felelőssége a kár, tehát eddig az összegig valószínűleg semelyik bank sem fog kártérítést fizetni. Éppen ezért fontos minél hamarabb cselekedni és felhívni a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámot.
Ha nem vagyunk biztosak benne, hogy a kártyát ellopták, vagy úgy gondoljuk, hogy még előkerülhet, de nem akarjuk végleg letiltani, akkor a mobilbanki alkalmazásban átmenetileg csökkenthetjük a vásárlási limitet akár 1 vagy 0 forintra. Így senki nem tudja használni a kártyát, de ha megtaláljuk (mert csak elszórtuk valahová), akkor egyszerűen visszaállíthatjuk az eredeti limitet, anélkül hogy új kártyát kellene igényelni.
Kérdései vannak a banki szolgáltatásokkal kapcsolatosan? Keress ügyfélszolgálatunkat, kollégáink ingyen és gyorsan válaszolnak.

OTP Bank 0-24 ügyfélszolgálat
Az OTP Bank ügyfélszolgálata a nap 24 órájában elérhető a +36 1 366 6666-os telefonszámon. Ha bankkártyánkat szeretnénk letiltani, akkor a +36 1 366 6000-es számot kell hívnunk. További információkért látogassuk meg a bank hivatalos oldalát. Itt lehetőség van a bankkártya letiltásának menetéről tájékozódni, valamint arról, hogy mit tegyünk ha adathalászat vagy csalás áldozatává válunk.
UniCredit Bank 0-24 ügyfélszolgálat
Az UniCredit Bank Telefonbank szolgáltatása éjjel-nappal működik, és mi a +36 (1/20/30/70) 325 3200-as telefonszámon érhetjük el. Részletes tájékoztatásért keressük fel a bank weboldalát.
K&H Bank 0-24 ügyfélszolgálat
A K&H Bank ügyfélszolgálata a nap 24 órájában elérhető a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon. A bankkártya letiltás pedig a külföldről is díjmentesen hívható +36 80 414 243-as telefonszámon működik. További információkért látogassuk meg a bank hivatalos oldalát.
Raiffeisen Bank 0-24 ügyfélszolgálat
A Raiffeisen Bank telefonos ügyfélszolgálatát a +36 80 488 588 és a +36 1 484 8484-es telefonszámokon érhetjük el. Fontos megjegyezni, hogy a 22:00 és 6:00 óra közötti időszakban kizárólag letiltási célokra használható a szolgáltatás. Bővebb információkért keressük fel a bank weboldalát.
Ha maradt még kérdése a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban, nyugodtan keresse ingyenesen elérhető Ügyfélszolgálatunkat!

MBH Bank 0-24 ügyfélszolgálat
Az MBH Bank TeleBank szolgáltatása belföldről a 06 80 350 350-es, külföldről pedig a +36 1 373 3399-es telefonszámon érhető el, szintén 0-24 órában. Részletes tájékoztatásért látogassuk meg a bank weboldalát.
CIB Bank 0-24 ügyfélszolgálat
A CIB Bank ügyfélszolgálata a hét minden napján, 0-24 óráig elérhető a (+36 1) 4 242 242-es telefonszámon. Ha bankkártyánkat kell letiltanunk, akkor a 9-es menüpontot kell választanunk. További információkért keressük fel a bank hivatalos oldalát.
Erste Bank 0-24 ügyfélszolgálat
Az Erste Bank ügyfélszolgálatát a +36 1 298 0222-es telefonszámon érhetjük el. Bővebb információkért látogassuk meg az Erste Bank weboldalát.