Rendeltél valamit a Woltról és mást kaptál? Reklamálj!

Érdemes reklamálni, ha a rendeltél valamit a Woltról és mást kaptál. Velem is megesett a minap, és bizony szépen kompenzáltak érte.

Csütörtökön a kollégáimmal rendeltünk a Woltról a KFC-ből. A rendelés két Grander Box és egy fagyi volt. Nem olcsó, olyan 12 ezer forint körül fizettem kártyával. Hosszasan beszéltük, hogy milyen ízű legyen a fagyi, végül favoritomra, a sós-karamellásra esett a választás.

Elsőre 20-30 percet becsült az alkalmazás, de ez nyilván költői túlzás volt, nagyjából 40 perc múlva futott be a rendeléssel a futár. Pakolom ki az asztalra a finomságokat, már jó éhesek voltunk, amikor kellemetlen meglepetés: csokis-cseresznyés a fagyi! Eléggé mérges lettem, ráadásul a hideg és a meleg étel nem volt külön csomagolva, hanem a csirkeszárnyakat tartalmazó kis kartondobozka tetején volt a fagyi. Láss csodát (fizika kezdőknek, hőtan, csókolom – a meleg levegő könnyebb, mint a hideg): a fagyi olvadt volt, a csirkeszárnyas doboz pedig nedves. Na ekkor lettem igazán mérges. Azért ennél nekem drágább az a 12 ezer forint.

Nyomtam az alkalmazást, ügyfélszolgálat, elégedetlen vagyok. Leírtam a problémát szepen a Wolt reklamáció számára: más ízű fagyi, olvadtan érkezett, a szárny meg szottyosan a fagyi páralecsapdásától, kérek szépen kompenzációt. Egy kedves választ kaptam, legyek szíves képet küldeni. Jó, küldtem egy képet a más ízű fagyiról meg a nyomott dobozkáról, mondom a probléma gyökere talán kiderül belőle, bár nem volt egy Robert Capa.

Nem telt el 5 perc, már meg is kaptam a kompenzációt, egy 4 ezer forintos kupont, vagyis nagyjából 33 százalékos visszatérítést – ha nem is készpénzben. A kupont másnap elköltöttem bevásárlásra (Wolt Market – itt írtunk róla), szóval mindenki jól járt, és azért ez szerintem tisztességes eljárás volt tőlük.

Wolt reklamáció: ha megalapozott, kompenzálnak

Szóval happy end, de azért nagyon remélem, hogy legközelebb megkóstolhatom a sós-karamellás fagyit is!

Ez egyébként nem az első ilyesmi (mármint Wolt reklamáció) esetem volt. Tavaly egy bevásárlást rendeltem, amiben a tojások összetörtek, eláztatták a péksüteményeket. Akkor tételesen visszatérítették az összes használhatatlanná vált termék árát, szintén szabadkupont kaptam érte.

Futár: megéri a Wolt reklamáció
Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

A forgalomból is kivonhatják az autót, ha ez a 2 tartozék nincs nálad: a kötelező felszerelések listája

Nem túlzás azt állítani, hogy az autó kötelező tartozékai nélkül ma már ki sem szabadna gurulni a garázsból. Ráadásul van két olyan cucc, ami nélkül nemcsak hogy bírságra számíthatsz, de szélsőséges esetben akár a forgalomból is kivonhatják az autódat.

Eláraszt a parlagfű? Intézkedik a hatóság, ha itt jelented be

Ne csak bosszankodj: létezik egy egyszerű bejelentés, amivel hatósági intézkedést kérhetsz.

Hogyan lesz újra puha a törölköző? Ezt tedd vele, hogy megint lágy és selymes legyen

Ezekkel az egyszerű házi praktikákkal újra pihe-puhák lesznek a törölközők.

Jódtabletta sugárzás ellen: elővigyázatosság vagy életveszélyes hülyeség? Ezt mondja a sugárvédelmi szakértő

Jódra a szervezetünknek szüksége van, de nem mindegy, hogy azt milyen mennyiségben fogyasztjuk....

Mi lesz, ha megszűnik a TAJ-kártya? Leszámolunk a tévhitekkel, ez vár ránk valójában

Akkor most megszűnik a TAJ-kártya, vagy sem? Az olvasók kérdezték, mi válaszoltunk.