Rendeltél valamit a Woltról és mást kaptál? Reklamálj!

Érdemes reklamálni, ha a rendeltél valamit a Woltról és mást kaptál. Velem is megesett a minap, és bizony szépen kompenzáltak érte.

Csütörtökön a kollégáimmal rendeltünk a Woltról a KFC-ből. A rendelés két Grander Box és egy fagyi volt. Nem olcsó, olyan 12 ezer forint körül fizettem kártyával. Hosszasan beszéltük, hogy milyen ízű legyen a fagyi, végül favoritomra, a sós-karamellásra esett a választás.

Elsőre 20-30 percet becsült az alkalmazás, de ez nyilván költői túlzás volt, nagyjából 40 perc múlva futott be a rendeléssel a futár. Pakolom ki az asztalra a finomságokat, már jó éhesek voltunk, amikor kellemetlen meglepetés: csokis-cseresznyés a fagyi! Eléggé mérges lettem, ráadásul a hideg és a meleg étel nem volt külön csomagolva, hanem a csirkeszárnyakat tartalmazó kis kartondobozka tetején volt a fagyi. Láss csodát (fizika kezdőknek, hőtan, csókolom – a meleg levegő könnyebb, mint a hideg): a fagyi olvadt volt, a csirkeszárnyas doboz pedig nedves. Na ekkor lettem igazán mérges. Azért ennél nekem drágább az a 12 ezer forint.

Nyomtam az alkalmazást, ügyfélszolgálat, elégedetlen vagyok. Leírtam a problémát szepen a Wolt reklamáció számára: más ízű fagyi, olvadtan érkezett, a szárny meg szottyosan a fagyi páralecsapdásától, kérek szépen kompenzációt. Egy kedves választ kaptam, legyek szíves képet küldeni. Jó, küldtem egy képet a más ízű fagyiról meg a nyomott dobozkáról, mondom a probléma gyökere talán kiderül belőle, bár nem volt egy Robert Capa.

Nem telt el 5 perc, már meg is kaptam a kompenzációt, egy 4 ezer forintos kupont, vagyis nagyjából 33 százalékos visszatérítést – ha nem is készpénzben. A kupont másnap elköltöttem bevásárlásra (Wolt Market – itt írtunk róla), szóval mindenki jól járt, és azért ez szerintem tisztességes eljárás volt tőlük.

Wolt reklamáció: ha megalapozott, kompenzálnak

Szóval happy end, de azért nagyon remélem, hogy legközelebb megkóstolhatom a sós-karamellás fagyit is!

Ez egyébként nem az első ilyesmi (mármint Wolt reklamáció) esetem volt. Tavaly egy bevásárlást rendeltem, amiben a tojások összetörtek, eláztatták a péksüteményeket. Akkor tételesen visszatérítették az összes használhatatlanná vált termék árát, szintén szabadkupont kaptam érte.

Futár: megéri a Wolt reklamáció
Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

A levendula szaporítása nyáron így a legegyszerűbb: rengeteg bokrod lesz belőle

A nyár közepe a virágzás és egyben a metszés időszaka is és ezzel együtt a levendula szaporítása nyáron a leghatékonyabb.

Téged is átverhetnek parkoláskor – ezekkel a trükkökkel lopják el a pénzed!

Vigyázz a hamis QR kód parkolás közben! Csalók hamis matricákkal lopják el a bankkártyaadatokat. Tudd meg, mire figyelj, és hogyan védd meg a pénzed!

Erre készülj, ha osztrák autópálya-matricát vennél: meglepő, mennyibe kerülnek 2025-ben

Íme, az osztrák és magyar autópályamatrica árak 2025-ben. Érhet még minket meglepetés?

Nyugdíjhoz szükséges szolgálati idő lekérdezése az Ügyfélkapu+-on – lépésről lépésre mutatjuk

Bejelentett jogviszonyok, a biztosítási és szolgálati időszakok, a keresetek, a Nők40-hez szükséges jogosultsági idők - ezeket mind megtudhatjuk egyetlen dokumentumból.

Horvátországba utazol? Erre figyelj az üvegvisszaváltásnál

Utazol a nyáron? Horvátország üvegvisszaváltás szabályai könnyen meglephetnek! Olvasd el, hogyan kaphatod vissza a betétdíjat.