A Tesla és a Dacia vevői a leghűségesebbek a márkákhoz Európa legnagyobb piacán. Úgy tűnik, valamit mindkét cég jól csinál.
Felmérések alapján, nem csak az Egyesült Államokban hűségesek a vásárlók a Tesla autóihoz. Úgy tűnik, Németországban is ez a helyzet. Egy friss felmérés szerint, amelyet a német Dataforce készített, a Tesla-tulajdonosok 86,6 százaléka újra ilyen autót vásárolna – írta a HVG.
A magyarok anyagi lehetőségeit tekintve fontosabb viszont, hogy a Daciaval is nagyon elégedettek az ügyfelek.
A Teslát rögtön a daciások követik elégedettségben, márkahűségben. A márka tulajdonosainak 73,6 százaléka vásárolna újra Daciat. Őket a Toyota-vásárlók követik 59,2%-kal. A legtöbb Dacia-vásárló használt autóból ült át, és most egy új autó kényelmét élvezik egy jobb használt autó áráért – írja magyarázatként a felméréshez az Automobilwoche.
A Toyota-modellek tulajdonosainak hűségét elsősorban az idősebb vásárlók határozzák meg, a 75 felettiek 75 százaléka vallja magát hűségesnek a japán márkához.
A legjobb német márka az ötödik helyen álló Mercedes, 53,9 százalékos hűségaránnyal, a VW pedig 49,4 százalékkal a tizedik.
Az amerikai vásárlók egyébként egy tavalyi kiutatás szerint a Toyotával vannak a leginkább megelégedve. A Toyota rendszeresen kerül a világ számos pontján elvégzett felmérések szerint a legmegbízhatóbb autógyártók listájának élére. Ráadásul sikeresen teljesítette az EU szigorú károsanyag-kibocsátási kvótáit, és globális szinten is mindig az eladási listák elején találjuk. Hazánkban is az élen szokott lenni az elégedettségi listán.