Auchan: új madárka, régi jó árak – így spórolhatsz okosan hó végén is

A hónap vége sok családban komoly fejtörést okoz: hogyan lehet úgy bevásárolni, hogy minden meglegyen, de ne ürüljön ki teljesen a pénztárca? Az Auchan új márkastratégiája pont erre a problémára kínál választ. Nemcsak olcsóbban vásárolhatunk, hanem okosabban is, amiben mostantól egy barátságos kis madárka is segít.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nemcsak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Itt a madárka, aki segít a bevásárlásban

A kampány legfeltűnőbb eleme egy új figura: a madárka, aki az Auchan logójából „született meg”. Ő lesz az, aki segít eligazodni az ajánlatok, akciók között, és hamarosan minden kampányban visszaköszön majd.

Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

A 8 legjobb nemzetközi kedvezmény diákoknak: olcsó szállástól a szórakozásig, itt van minden infó

A diákigazolvány rengeteg, akár nemzetközi szinten is igénybe vehető akcióra jogosít.

Itt vannak a dátumok: szociális segély utalás 2025-ben

Magyarországon egyre többen szorulnak segítségre.

Amit eddig rosszul tudtál: 5 meglepő tény a szelektív hulladékgyűjtésről!

Sokan tévedésben élnek a szelektív hulladékgyűjtés szabályaival kapcsolatban. Ebben a cikkben 5 gyakori félreértést tisztázunk. Tudd meg, mit tehetsz a környezetért egyszerűen – szelektív hulladékgyűjtés könnyedén!

Albérlet utáni adózás: ha így csinálod, tuti nem büntet meg a NAV

Sokan adják ki a lakásukat, de nem mindenki tudja pontosan, hogyan kell ezt szabályosan csinálni adózás szempontjából.

Rokkantsági ellátás C2 kategóriában – mennyi jár 2025-ben és mitől függ?

Különböző minősítési kategóriák léteznek. Mindegyikhez tartozik egy minimálisan és egy maximálisan adható összeg.

Windows fut a gépeden? Ez az 5 kevésbé ismert billentyűkombináció megkönnyíti az életed

Hasznos billentyűkombinációk Windows rendszerű számítógépen.