Ki a büdös az irodában? Így derítheted ki

Egy egyszerű kérdéssorral világít rá ügyfélszolgálatos munkatársunk, hogyan derítheted ki, ki a büdös az irodában. Persze ez a módszer csak akkor működik, ha valaki tényleg büdös.

– Én vagyok büdös? Kollégám egy hete minden nap elmondja az irodában, hogy nyissunk már ablakot, mert mi ez a büdös? Mások is mondták, de én nem érzek semmit „– fordult ügyfélszolgálatos kollégánkhoz egy úr.
„– Erre azért innen elég nehéz így válaszolni. Ha nem vagyok indiszkrét, milyen gyakran szokott tisztálkodni?
– Minden nap.
– Az irodai szemetest ürítik?
– Igen, de abban nem dobunk semmit, csak papírszemetet.
– Használ a dezodort?
– Mi az, hogy… Amióta van ez az egész egyre többet?
– Maga a büdös. Próbálkozzon szagtalan dezodorral.”

Mitől lehet büdös az irodában?

Az irodai kellemetlen szagok nem mindig egyetlen személy miatt alakulnak ki. Gyakran előfordul, hogy a szőnyegek, régi bútorok vagy a rossz szellőzés is hozzájárulnak a problémához. Ha az ablaknyitás nem segít, érdemes átnézni, nincs-e valahol penészesedés vagy más forrása a szagnak.

Van még kérdésed az irodai etikett, irodai szabályok kapcsán? Keresd a Hóvége ügyfélszolgálati munkatársait, gyorsan és ingyenesen kaphatsz választ.

Hogyan előzhető meg a kellemetlen szag?

Az egyik legjobb megoldás a rendszeres takarítás és a megfelelő higiénia. Fontos, hogy mindenki használjon dezodort és figyeljen a ruházatára is. Az is fontos, hogy ne használjon senki túl sok pacsulit, mert akkor amiatt lesz büdös az irodában.

Ha egy irodában több ember dolgozik együtt, érdemes lehet beszerezni egy légtisztítót vagy illatosítókat is.

Mit tehetsz, ha egy kollégád a büdös?

büdös az irodában

Ha valaki rendszeresen kellemetlen szagot áraszt, az nehéz helyzetet teremthet. Az irodai kellemetlen szagok kezelése érdekében érdemes finoman jelezni az érintettnek, hogy esetleg változtathatna a szokásain. Ez azonban kényes téma, ezért fontos, hogy diszkréten és tapintatosan közelítsük meg a kérdést. Ha közvetlen beszélgetés nem segít, egy általános, egész csapatra vonatkozó emlékeztető is hatásos lehet a tisztaság és higiénia fontosságáról.

Amennyiben a helyzet továbbra is fennáll, érdemes lehet egy vezetőt vagy HR-munkatársat bevonni a probléma kezelésébe. Egy munkahelyi etikai kódex vagy belső szabályzat is segíthet abban, hogy minden dolgozó figyeljen a megfelelő higiéniára. Végső esetben az irodavezetőség szellőztetési vagy takarítási intézkedéseket is bevezethet a kellemetlen szagok csökkentése érdekében. Hiszen nekik is az az érdekük, hogy mindenki komfortosan érezze magát a munkahelyen.

Maradt még kérdésed? Más témával kapcsolatban szeretnél segítséget kérni? Keresd a Hóvége ügyfélszolgálatát!
További tartalmakért pedig kövess minket TikTokon és Youtubeon is!

Kapcsolódó

Válás házassági anyakönyvi kivonat nélkül – az „elveszett” iratok nyomában

Nehéz ügy: az egyik fél válni akar, a másik nem, a dokumentumok pedig hirtelen "eltűnnek". Mi van ilyenkor? Hogyan történik a váláshoz szükséges papírok...

„És ebből meg lehet élni?” – Egy mondat, ami mindent elmond a mai magyar valóságról

Megélhetési válság Magyarországon: dolgoznak, mégsem elég. Egy mondat, ami ma sokak életét jellemzi. Hogy lehet így optimistának maradni?

Megdöbbentő számok: ennyi ma a legkisebb öregségi nyugdíj Magyarországon

Mennyi ma a legkisebb öregségi nyugdíj Magyarországon? Megdöbbentő számok, hatalmas különbségek és egy változatlan nyugdíjminimum.
Nyitólap
Mikor utalják?
Ügyfélszolgálat
Hírlevél

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Ügyfélszolgálat