Auchan: új madárka, régi jó árak – így spórolhatsz okosan hó végén is

A hónap vége sok családban komoly fejtörést okoz: hogyan lehet úgy bevásárolni, hogy minden meglegyen, de ne ürüljön ki teljesen a pénztárca? Az Auchan új márkastratégiája pont erre a problémára kínál választ. Nemcsak olcsóbban vásárolhatunk, hanem okosabban is, amiben mostantól egy barátságos kis madárka is segít.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nemcsak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Itt a madárka, aki segít a bevásárlásban

A kampány legfeltűnőbb eleme egy új figura: a madárka, aki az Auchan logójából „született meg”. Ő lesz az, aki segít eligazodni az ajánlatok, akciók között, és hamarosan minden kampányban visszaköszön majd.

Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

Te tudod mi az a gaslighting? Segítünk felismerni

Sokan hallották már a gaslighting kifejezést, de kevesen értik pontosan. Cikkünk elmagyarázza a gaslighting jelentését.

Ezért ne szedj kagylót, korallt Horvátországban: elképesztő a bírság

Horvátországban minden tengeri kagyló gyűjtése – élő vagy üresen hátrahagyott – engedélyhez kötött.

Megbarnult, hullik a leander levele? Így jön helyre gyorsan a sok eső után

Könnyen magához tér a leander tippjeinkkel.

Ezt a rejtett szabályt sokan nem tudják a nők 40 nyugdíj kapcsán – Ezért nem vásárolhatsz szolgálati időt

Sokan nincsenek tisztában vele, hogy a nők 40 nyugdíj esetén nem lehet szolgálati időt vásárolni. Mutatjuk, miért és mire kell figyelni.