Pizsamában ment vásárolni, kedvezményt kapott az influenszer – Így bulizott az IKEA-ban a TikTok

Az IKEA nemrég egy igazán különleges akcióval lepte meg vásárlóit: pizsamanapot tartott, ahol azok, akik pizsamában érkeztek, különféle kedvezményekkel és ajándékokkal gazdagodhattak. A különleges esemény célja az volt, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy lazítsanak egy kicsit, és élvezzék a kényelmet, amit az áruház is képvisel. Milyen egy pizsamaparti IKEA módra? Laza, vidám és szokatlan. Több ilyet!

TikTokon is nagyot ment az esemény

Több népszerű TikToker is bevetette magát az IKEA-ba pizsamában és a videók gyorsan népszerűvé váltak. Bereznai Stella például egy humoros videóban (nézd meg itt: Stella TikTokja) mutatta be, hogyan csapott le az akcióra. A férjével és testvéreivel pizsamában flangálva járták be az áruházat, kihasználva az ingyen kávé és a különleges menük nyújtotta lehetőségeket.

Egy másik influenszer videójában, aki Stella tesója (itt nézheted meg: TikTok videó) hasonló jelenetek láthatók: pizsiben sétálgat az IKEA-ban, miközben jókedvűen tesztelgeti a termékeket és élvezi a különleges hangulatot.  

Pizsamaparti IKEA módra: nem csak influenszereknek szólt

Nem csak a TikTok-sztárok élvezték a pizsamanapot. Sok hétköznapi vásárló is felvette a legkényelmesebb hálóruháját és részt vett a mókában. A közösségi médiát elárasztották a vidám, pizsamás fotók és videók, amelyek bemutatták, milyen lazán lehet bevásárolni egy olyan helyen, mint az IKEA. 

Az IKEA újító marketingstratégiája

Az IKEA pizsamanapja ismét bizonyította, hogy a márka nem fél kreatív és szokatlan marketingkampányokat bevezetni. Az ilyen típusú akciók nemcsak a vásárlók számára kínálnak szórakozást és kedvezményeket, hanem erősítik a márka fiatalos, innovatív imázsát is. A pizsamanap bebizonyította, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhadarab, mint a pizsama, is képes különleges élményeket és emlékeket teremteni a vásárlók számára.

Sikeres volt mind az influenszerek, mind a vásárlók szemszögéből nézve. Az esemény remek példája annak, hogyan lehet kreatívan és élményszerűen bevonni a közönséget, miközben a márka értékeit és üzenetét is hatékonyan közvetítik.

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

Gyorsan lemerül a telefon, ha ezt a funkciót bekapcsolva hagyod

Ismerős az a pillanat, amikor reggel 100%-kal indítod a napot, de délután már...

Horvát autópálya-díj: sokan döbbennek meg a határnál, ezek az árak 2025-ben

Ha nyaralni indulunk Horvátországba, az egyik első meglepetés rögtön a határ után érhet minket: a horvát autópálya díj ugyanis sokkal magasabb lehet, mint amire előzetesen számítunk.

Azonnali szakorvosi vizsgálat időpont nélkül? Ezt a papírt vidd magaddal!

Ha a háziorvosod úgy látja, sürgős a dolog, kérhetsz soron kívüli szakorvosi beutalót. Ez nem mindennapos, de nagyon hasznos lehet!

Mennyibe kerül az aprópénzt beváltani a postán? Meg fogsz lepődni, milyen drága!

Logikus, hogy az ember beváltsa az összegyűlt aprót papírpénzre, például a postán. Viszont nem olcsó.

Friss jogosítvány külföldön: nem vezethetsz vele ebben a 2 esetben

Friss jogsival külföldön: ha nem ismered ezeket a fontos szabályokat, ne indulj útnak!