Pizsamában ment vásárolni, kedvezményt kapott az influenszer – Így bulizott az IKEA-ban a TikTok

Az IKEA nemrég egy igazán különleges akcióval lepte meg vásárlóit: pizsamanapot tartott, ahol azok, akik pizsamában érkeztek, különféle kedvezményekkel és ajándékokkal gazdagodhattak. A különleges esemény célja az volt, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy lazítsanak egy kicsit, és élvezzék a kényelmet, amit az áruház is képvisel. Milyen egy pizsamaparti IKEA módra? Laza, vidám és szokatlan. Több ilyet!

TikTokon is nagyot ment az esemény

Több népszerű TikToker is bevetette magát az IKEA-ba pizsamában és a videók gyorsan népszerűvé váltak. Bereznai Stella például egy humoros videóban (nézd meg itt: Stella TikTokja) mutatta be, hogyan csapott le az akcióra. A férjével és testvéreivel pizsamában flangálva járták be az áruházat, kihasználva az ingyen kávé és a különleges menük nyújtotta lehetőségeket.

Egy másik influenszer videójában, aki Stella tesója (itt nézheted meg: TikTok videó) hasonló jelenetek láthatók: pizsiben sétálgat az IKEA-ban, miközben jókedvűen tesztelgeti a termékeket és élvezi a különleges hangulatot.  

Pizsamaparti IKEA módra: nem csak influenszereknek szólt

Nem csak a TikTok-sztárok élvezték a pizsamanapot. Sok hétköznapi vásárló is felvette a legkényelmesebb hálóruháját és részt vett a mókában. A közösségi médiát elárasztották a vidám, pizsamás fotók és videók, amelyek bemutatták, milyen lazán lehet bevásárolni egy olyan helyen, mint az IKEA. 

Az IKEA újító marketingstratégiája

Az IKEA pizsamanapja ismét bizonyította, hogy a márka nem fél kreatív és szokatlan marketingkampányokat bevezetni. Az ilyen típusú akciók nemcsak a vásárlók számára kínálnak szórakozást és kedvezményeket, hanem erősítik a márka fiatalos, innovatív imázsát is. A pizsamanap bebizonyította, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhadarab, mint a pizsama, is képes különleges élményeket és emlékeket teremteni a vásárlók számára.

Sikeres volt mind az influenszerek, mind a vásárlók szemszögéből nézve. Az esemény remek példája annak, hogyan lehet kreatívan és élményszerűen bevonni a közönséget, miközben a márka értékeit és üzenetét is hatékonyan közvetítik.

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

Meddig érvényes a diákigazolvány? Mit használhatsz helyette, ha még nem kaptad meg?

Mikor kell matricát ragasztani? Mit használhatsz helyette, ha még nem érkezett meg?

Akár féláron vehetsz most menő bőröndöket az Auchanban, csak gyűjtsd a vásárlások után járó matricákat

Mi már tudjuk, mibe pakolsz idén nyáron! Pakolj stílusosan, spórolj OkAuchan! Akár féláron vehetsz...

A tökéletes bográcsgulyás titka: egyetlen összetevőn múlik az ízharmónia

Szerintünk ilyen a tökéletes bográcsgulyás, természetesen csipetkével.

Láthatatlan generáció: te is közéjük tartozol? Így kerülheted el!

Sokan tartoznak a láthatatlan generációhoz anélkül, hogy észrevennék. Mit jelent ez, és hogyan kerülheted el, a magányt idősebb korodra?

Álomnyaralásból horrortúra lett a húgom nyaralása, mert ezt a 7 dolgot kihagyta a bőröndből

Az álomnyaralásból könnyen rémálom lehet, ha kihagysz egy fontos elemet.

Minden dolgozónak alanyi jogon jár, ha hőségriadót rendelnek el: kötelező biztosítani a munkáltatóknak

Nem véletlen, hogy a munkavédelmi szabályok hőségriadó esetén pontosan meghatározzák, mit kell biztosítania a munkáltatónak.