Pizsamában ment vásárolni, kedvezményt kapott az influenszer – Így bulizott az IKEA-ban a TikTok

Az IKEA nemrég egy igazán különleges akcióval lepte meg vásárlóit: pizsamanapot tartott, ahol azok, akik pizsamában érkeztek, különféle kedvezményekkel és ajándékokkal gazdagodhattak. A különleges esemény célja az volt, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy lazítsanak egy kicsit, és élvezzék a kényelmet, amit az áruház is képvisel. Milyen egy pizsamaparti IKEA módra? Laza, vidám és szokatlan. Több ilyet!

TikTokon is nagyot ment az esemény

Több népszerű TikToker is bevetette magát az IKEA-ba pizsamában és a videók gyorsan népszerűvé váltak. Bereznai Stella például egy humoros videóban (nézd meg itt: Stella TikTokja) mutatta be, hogyan csapott le az akcióra. A férjével és testvéreivel pizsamában flangálva járták be az áruházat, kihasználva az ingyen kávé és a különleges menük nyújtotta lehetőségeket.

Egy másik influenszer videójában, aki Stella tesója (itt nézheted meg: TikTok videó) hasonló jelenetek láthatók: pizsiben sétálgat az IKEA-ban, miközben jókedvűen tesztelgeti a termékeket és élvezi a különleges hangulatot.  

Pizsamaparti IKEA módra: nem csak influenszereknek szólt

Nem csak a TikTok-sztárok élvezték a pizsamanapot. Sok hétköznapi vásárló is felvette a legkényelmesebb hálóruháját és részt vett a mókában. A közösségi médiát elárasztották a vidám, pizsamás fotók és videók, amelyek bemutatták, milyen lazán lehet bevásárolni egy olyan helyen, mint az IKEA. 

Az IKEA újító marketingstratégiája

Az IKEA pizsamanapja ismét bizonyította, hogy a márka nem fél kreatív és szokatlan marketingkampányokat bevezetni. Az ilyen típusú akciók nemcsak a vásárlók számára kínálnak szórakozást és kedvezményeket, hanem erősítik a márka fiatalos, innovatív imázsát is. A pizsamanap bebizonyította, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhadarab, mint a pizsama, is képes különleges élményeket és emlékeket teremteni a vásárlók számára.

Sikeres volt mind az influenszerek, mind a vásárlók szemszögéből nézve. Az esemény remek példája annak, hogyan lehet kreatívan és élményszerűen bevonni a közönséget, miközben a márka értékeit és üzenetét is hatékonyan közvetítik.

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

El sem hiszed, mi mindenre jó a zöld dió tinktúra: béltisztító hatása elképesztő

Mi csuda a zöld dió tintúra? S mire jó? Lássuk meg jótékony hatásait, majd készítsük el otthon együtt.

Alighanem az ország legolcsóbb húsboltját találtuk meg: 5 évvel ezelőtti árakon vásárolhatunk

Te sem tudod melyik üzletben vagy hentesnél szerezhető be igazán olcsó hús? Ebben.

Érdemes-e vakon követni a skandináv modellt? Meglepő dolgokat mondott egy szakértő

Sokan követnék a dán nevelési módszert, de egy szakértő most árnyalta a képet. Vajon tényleg boldogabbak a skandináv gyerekek?

Debreceniek, figyelem! Tízezreket spórolhatsz az utazáson és a szórakozáson – mutatjuk, mi kell hozzá

Egy városi kedvezménykártya, amitől minden helyi lakos VIP-nek érezheti magát.

Szomorú hónapok várhatnak a nyugdíjasokra: 3,6%-os nyugdíjemelésre számíthatnak csupán januárban?

A z időseknek hónapokat kell várniuk, mire a nekik járó pénzeket végre megkapják