Pizsamában ment vásárolni, kedvezményt kapott az influenszer – Így bulizott az IKEA-ban a TikTok

Az IKEA nemrég egy igazán különleges akcióval lepte meg vásárlóit: pizsamanapot tartott, ahol azok, akik pizsamában érkeztek, különféle kedvezményekkel és ajándékokkal gazdagodhattak. A különleges esemény célja az volt, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy lazítsanak egy kicsit, és élvezzék a kényelmet, amit az áruház is képvisel. Milyen egy pizsamaparti IKEA módra? Laza, vidám és szokatlan. Több ilyet!

TikTokon is nagyot ment az esemény

Több népszerű TikToker is bevetette magát az IKEA-ba pizsamában és a videók gyorsan népszerűvé váltak. Bereznai Stella például egy humoros videóban (nézd meg itt: Stella TikTokja) mutatta be, hogyan csapott le az akcióra. A férjével és testvéreivel pizsamában flangálva járták be az áruházat, kihasználva az ingyen kávé és a különleges menük nyújtotta lehetőségeket.

Egy másik influenszer videójában, aki Stella tesója (itt nézheted meg: TikTok videó) hasonló jelenetek láthatók: pizsiben sétálgat az IKEA-ban, miközben jókedvűen tesztelgeti a termékeket és élvezi a különleges hangulatot.  

Pizsamaparti IKEA módra: nem csak influenszereknek szólt

Nem csak a TikTok-sztárok élvezték a pizsamanapot. Sok hétköznapi vásárló is felvette a legkényelmesebb hálóruháját és részt vett a mókában. A közösségi médiát elárasztották a vidám, pizsamás fotók és videók, amelyek bemutatták, milyen lazán lehet bevásárolni egy olyan helyen, mint az IKEA. 

Az IKEA újító marketingstratégiája

Az IKEA pizsamanapja ismét bizonyította, hogy a márka nem fél kreatív és szokatlan marketingkampányokat bevezetni. Az ilyen típusú akciók nemcsak a vásárlók számára kínálnak szórakozást és kedvezményeket, hanem erősítik a márka fiatalos, innovatív imázsát is. A pizsamanap bebizonyította, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhadarab, mint a pizsama, is képes különleges élményeket és emlékeket teremteni a vásárlók számára.

Sikeres volt mind az influenszerek, mind a vásárlók szemszögéből nézve. Az esemény remek példája annak, hogyan lehet kreatívan és élményszerűen bevonni a közönséget, miközben a márka értékeit és üzenetét is hatékonyan közvetítik.

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

Ingyenes utazás a Volánbuszokon: sokan nem tudják, hogy nekik is jár a kedvezmény – Mutatjuk a listát

Meglepően sokféle kedvezmény van, egyáltalán nem csak a nyugdíjasokra vagy a diákokra vonatkozik

Ezért tegyél barkaágat húsvétkor a lakásba: nem csak bőséget hoz, még 4 dolog a szép szokás mögött

A húsvéti barkaág nem csupán szép tavaszi dekoráció. Mélyebb jelentése van: a természet újjászületését, a keresztény hagyományokat (Virágvasárnap), a védelmet és a bőséget is szimbolizálja.

Ingyen is hajózhatsz a Dunán: szuper program gyerekekkel kompozni, mutatjuk a BKK hajó útvonalát

Budapesten kétféle hajós lehetőség közül választhat az, aki vízre szállna.

A nagy muskátli trükk: októberig ontja a virágokat, ha ezt megteszed

A teleltetés utáni muskátli visszavágása tavasszal a titka annak, hogy növényed egész nyáron át, sőt októberig ontsa virágait. Fedezd fel, hogyan ébreszd fel helyesen kedvencedet a bőséges virágpompa érdekében ezzel az egyszerű, de kulcsfontosságú lépéssel.

Ki volt a legrövidebb ideig magyar miniszterelnök? Új műveltségi kvíz!

Még egy újabb műveltségi kvíz érkezik, miután a legutóbbit nagyon sokan kitöltöttétek! Ezúttal a...