Pizsamában ment vásárolni, kedvezményt kapott az influenszer – Így bulizott az IKEA-ban a TikTok

Az IKEA nemrég egy igazán különleges akcióval lepte meg vásárlóit: pizsamanapot tartott, ahol azok, akik pizsamában érkeztek, különféle kedvezményekkel és ajándékokkal gazdagodhattak. A különleges esemény célja az volt, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy lazítsanak egy kicsit, és élvezzék a kényelmet, amit az áruház is képvisel. Milyen egy pizsamaparti IKEA módra? Laza, vidám és szokatlan. Több ilyet!

TikTokon is nagyot ment az esemény

Több népszerű TikToker is bevetette magát az IKEA-ba pizsamában és a videók gyorsan népszerűvé váltak. Bereznai Stella például egy humoros videóban (nézd meg itt: Stella TikTokja) mutatta be, hogyan csapott le az akcióra. A férjével és testvéreivel pizsamában flangálva járták be az áruházat, kihasználva az ingyen kávé és a különleges menük nyújtotta lehetőségeket.

Egy másik influenszer videójában, aki Stella tesója (itt nézheted meg: TikTok videó) hasonló jelenetek láthatók: pizsiben sétálgat az IKEA-ban, miközben jókedvűen tesztelgeti a termékeket és élvezi a különleges hangulatot.  

Pizsamaparti IKEA módra: nem csak influenszereknek szólt

Nem csak a TikTok-sztárok élvezték a pizsamanapot. Sok hétköznapi vásárló is felvette a legkényelmesebb hálóruháját és részt vett a mókában. A közösségi médiát elárasztották a vidám, pizsamás fotók és videók, amelyek bemutatták, milyen lazán lehet bevásárolni egy olyan helyen, mint az IKEA. 

Az IKEA újító marketingstratégiája

Az IKEA pizsamanapja ismét bizonyította, hogy a márka nem fél kreatív és szokatlan marketingkampányokat bevezetni. Az ilyen típusú akciók nemcsak a vásárlók számára kínálnak szórakozást és kedvezményeket, hanem erősítik a márka fiatalos, innovatív imázsát is. A pizsamanap bebizonyította, hogy egy egyszerű, hétköznapi ruhadarab, mint a pizsama, is képes különleges élményeket és emlékeket teremteni a vásárlók számára.

Sikeres volt mind az influenszerek, mind a vásárlók szemszögéből nézve. Az esemény remek példája annak, hogyan lehet kreatívan és élményszerűen bevonni a közönséget, miközben a márka értékeit és üzenetét is hatékonyan közvetítik.

Napi Spúrtipp
Hóvége Ügyfélszolgálat

Nem akarod a gyerekedet Pestre íratni? Ebben a 10 gimiben nem fogsz csalódni

Melyek a legjobb vidéki gimnáziumok idén és melyek voltak tavaly?

Dohányzás: így könnyítse meg a leszokást

Nagyon nehéz lehet a leszokás a dohányzásról, meg kell küzdeni a sóvárgással és új szokásokat kell kialakítani.

Kinek éri meg a Babakötvény és az életkezdési támogatás? Ennyi pénzhez juthat a fiatal 18 évesen

Az életkezdési támogatás összege 18 év után sok szülőt érdekel, hiszen ez a lehetőség minden magyar gyermek számára automatikusan elérhető. Bár az induló támogatás összege nem tűnik magasnak, tudatos kiegészítéssel és befektetéssel komoly pénzügyi alapot jelenthet a fiatal felnőttkorra.

Valóban ingyenes az ingyenes napelem pályázat? Ezzel a rejtett költséggel senki sem számol

Mennyi költsége van valójában az ingyenes napelem pályázatoknak, hogyan érdemes kalkulálni?

Bedöntheti-e a 14. havi nyugdíj bevezetése a rendszert? Ebből még baj lehet – figyelmeztet a szakértő

Jelenleg nagyon úgy tűnik, az újabb havi nyugdíjról szóló ígéret a választási kampány része.